Facebook

Promocje

PrestaShop

REGULAMIN SKLEPU WWW. MANILLA-SHOP.PL

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym z galanterią, biżuteria, akcesoriami i dodatkami prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www. manilla-shop.pl .

Dane firmy:

Łukasz Smoliński Manilla

ul. Jasna 39/1

31-227 Kraków

Kontakt: biuro@manilla-shop.pl

telefon/obsługa klienta: +48 570 583 148

ZASADY OGÓLNE

1. Regulamin ten określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem manilla- shop.pl

2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym manilla-shop.pl przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

3. Towary oferowane przez sklep internetowy manilla-shop.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.

4. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest komputer lub inne urządzenie mobilne oraz dostęp do sieci Internetowej oraz czynna skrzynka poczty elektronicznej.

5. Sprzedający dostarcza dowód zakupu, będący potwierdzeniem zawartej umowy sprzedaży. Sprzedający na życzenie klienta ma możliwość wystawienia Faktury bez VAT.

6. Sprzedający zastrzega sobie prawa do publikowanych zdjęć oraz opisów produktów znajdujących się na stronie manilla-shop.pl.

7. Sprzedający zastrzega, że towary objęte wyprzedażą mogą mieć lekkie zadrapania, otarcia itp. Nie przeszkadza to w użytkowaniu produktu.



ZAMÓWIENIA

1. Ceny podane są cenami podanymi w polskich złotych. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które są podane przy każdym produkcie.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, drogą mailową oraz telefoniczną.

3. Zamówienia można składać 24 H na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest podanie danych kupującego ( imienia, nazwiska, adresu, telefonu, adresu e-mail) oraz prawidłowego wypełnienia formularza dostępnego na stronie internetowej manilla-shop.pl.

5. Kupujący jest zobowiązany do podania prawdziwych i pełnych danych osobowych.

6. Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia w przypadkach, gdy:

kontakt z kupującym nie będzie możliwy i/lub sprzedający nie otrzyma wpłaty do 5 dni od daty złożenia zamówienia i/lub kupujący nie odbierze przesyłki.

7. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu należy podać login oraz hasło.

8. Realizacja zamówienia następuje od momentu zaksięgowania przez sprzedającego wpłaty należnej za zakupiony towar (nie dotyczy to płatności za pobraniem).

9. Nasza firma prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.

10. Staramy się dokładnie i realnie odwzorować sprzedawany towar, jednak kolory rzeczywiste i widoczne na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić. Wpływ na to ma między innymi: oświetlenie, ustawienie monitora.

WYSYŁKA TOWARÓW

1. Towar wysyłany jest pod adres podany przez klienta w formularz zamówienia, drogą telefoniczną lub mailową jako adres dostawy. Nieprawidłowości w podaniu adresu dostawy przez klienta mogą wpływać na opóźnienie przesyłki.

2. Towar jest wysyłany za pomocą Poczty Polskiej, InPost oraz firmy kurierskiej w zależności, którą opcje wybierze kupujący w formularzu zamówienia. Koszt dostawy pokrywa kupujący.

3. Czas dostarczenia przesyłki podany na stronie internetowej manilla-shop.pl jest czasem orientacyjnym. W przypadku płatności przelewem należy wziąć pod uwagę czas zaksięgowania płatności na rachunku bankowym sprzedającego.

4. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Szybkich Przelewów24.

5. Płatność za pobraniem oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana w momencie dostarczenia przesyłki do klienta.

6.W okresie świątecznym czas wysyłki może się przedłużyć.

7. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem, za pośrednictwem systemu przelewy24 lub przelewem na konto bankowe sklepu internetowego manilla-shop.pl



ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie internetowym manilla-shop.pl towarów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik .

2. Nawiązując do Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). Zwrócony towar powinien być nieużywany i kompletny. Towar powinien posiadać komplet nienaruszonych metek, oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu. Prosimy aby zwracany towar był należycie zapakowany do wysyłki ( koperta bąbelkowa, karton) w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie.

3. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni

4. Zwrot należności nastąpi w terminie 14 dni od daty przyjęcia towaru przez manilla-shop.pl na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu ( Dostępny w zakładce FAQ ).

5. Zwrot obejmuje koszt towaru oraz koszt najtańszej wysyłki dostępnej dla tego towaru. W drugą stronę koszt przesyłki pokrywa klient.

6. Nie będą przyjmowane zwroty za pobraniem.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania Towaru.

Zwroty należy wysyłać na adres:

Łukasz Smoliński Manilla

ul. Jasna 39/1

31-227 Kraków

Kontakt: biuro@manilla-shop.pl

REKLAMACJA

1. Zgodnie z ustawą z 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.Nr141,poz.1176zpóź.zm) kupujący ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.

2. W tym celu należy zgłosić reklamacje na adres biuro@manilla-shop.pl oraz wypelnić FORMULARZ REKLAMACJI (Dostępny w zakładce FAQ).

Reklamacje należy wysyłać na adres :

Łukasz Smoliński Manilla

ul. Jasna 39/1

31-227 Kraków

Kontakt: biuro@manilla-shop.pl

3. Składając reklamację należy wysłać do sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

5. W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. W przypadku zwrotu pieniędzy, Sprzedawca ma na to okres 14 dniowy.

6. Klient powinien niezwłocznie zbadać doręczoną przesyłkę i sprawdzić jej zgodność oraz ewentualne wady i poinformować o nich sprzedającego.

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe klienta są chronione oraz zabezpieczone przez sprzedawcę, który jest administratorem bazy danych.

2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

3. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień.

4. Dane osobowe klietna mogą być użyte przez sprzedawece w celu informowania o nowych produktach, promocjach w sklepie internetowym manilla-shop.pl. Wymaga to natomiast zapisania się do newslettera.

5. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.

POSTANOWIENA KOŃCOWE

1. W sprawach, które nie są uregulowane Regulaminem sklepu internetowego manilla-shop.pl zobowiązują stosowne przepisy prawne.



Polityka Dostaw

Wysyłamy paczki za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej

- InPost Paczkomaty

- Kurier DPD

Cennik w zależności od rozmiaru paczki:

- Mała paczka (portfele, biżuteria, akcesoria):
Kurier DPD 15 zł
Kurier DPD za pobraniem 19.99 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna 8,50 zł
Paczka pocztowa Priorytetowa 10.99 zł
Paczkomat InPost - 8.99 zł


- DUżA PACZKA (torebki, plecaki):
Kurier DPD 15 zł
Kurier DPD za pobraniem 19.99 zł
Paczka pocztowa ekonomiczna 14.99 zł
Paczka pocztowa Priorytetowa 15.99 zł
Paczkomat InPost - 10.99 zł

Czas realizacji zamówienia (skompletowanie towaru ok. 1-2 dni*)

Przybliżony czas dostawy, liczony od momentu wysłania paczki**:

- Kurier DPD - ok. 1-2 dni robocze

- Paczka Pocztowa Priorytetowa - ok. 1-2 dni robocze

- Paczka pocztowa ekonomiczna - ok. 3-4 dni robocze

- Paczkomat InPost - ok. 1-2 dni robocze

Śledzenia paczki: 

- Kurier DPD - https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

* Czas liczony od momentu zaksięgowania wpłaty.

** Czas dostawy może się wydlużyć w okresie świątecznym. Niezależny od sprzedającego.



Regulamin manilla-shop.pl obowiązuje od dnia 19.09.2016 roku.